Veckans Traderapaket

Denna vecka har det legat ett Traderapaket om dagen (!) i vårt postfack och nu tänkte jag visa upp alla mina fynd här. Ingen förvåning va att samtliga paket har innehållit bebiskläder? Men det som känns extra roligt denna gång är att alla plagg har varit i storlek 50-56. Mina tidigare second hand-fynd har mest varit i lite större storlekar. Detta kommer ju bebis att kunna ha mer på en gång.
 
Veckan började med det här paketet. Elva kronor (!!!) var mitt vinnande bud för allt detta. En jumpsuit, två svarta bodys och två mössor. Elva kronor alltså samt en fraktavgift på 36 kr.
 
På tisdagen låg detta paket och väntade när jag kom hem. Två bodys och ett par byxor för 50 kronor. Knappt sjutton kronor plagget med andra ord. Fraktavgiften var dock nästan lika hög, 40 kronor.
 
Dessa tröjor kom i onsdags. En tia styck fick jag ge för dem och frakten gick på 25 kronor.
 
Igår möttes jag av detta paket med två bodys och en mössa. 40 kronor gick det på med 18 kronor i fraktavgift.
 
Och så idag på fredagen låg dessa små byxor i postfacket när jag kom hem. 40 kronor var mitt vinnande bud. Och frakten? Gratis!
 
Med all frakt borträknad har jag alltså betalat 161 kronor för allt detta. 11,5 kronor plagget i snitt!